No Good !


ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

9 Responses
  1. ناشناس Says:

    BA SEPAS WA TABRIK FARAWAN BARAIE ASHRAF WA YARANASH DAR IRAN WA JAHAN WA SHEKAST WA NANG BARAIE MOSALASE SHUM KOSHTAR WA KEBASAT OBAMA WA MALIKI WA KHAMENNEII:
    TABRIK BE YARAN MOGHAWEMAT BARAIE SHEKAST FARANCE DAR DADGAH ALY EUROPA WA PYRUZIE GHORUR AMIZ SAZMAN MOJAHEDIN KHALGH IRAN:
    FARZANE. H


  2. ناشناس Says:

    مجاهدین کاری نکردند که بخواهند بابتش از کسی خجالت بکشند. اگر جلوگیری از جنگی که، پس از فتح خرمشهر نه تنها لزوم دفاعی نداشت بلکه تنها پایه های فاشیسم مذهبی حاکم را محکم میکرد، جرم باشد، بله مجاهدین مجرمند! منتهی این جرم اسباب شرمساری نیست که هیچ اسباب افتخار هم هست. از ان گذشته انتظار داشتی که صدام در مقابل سربازان کشوری که به هیچیک از تلاشهای صلح طلبانه پاسخ درخور و مناسب نداده و برای تسخیر کربلا خیز برداشته چه کار کند. مگر ما در مقابل سربازان صدام که برای فتح سه روزه تهران خیز برداشته بودند، چه کردیم. آیا نوازششان کردیم.
    رژیم و نوکرانش هم این اولین بارشان نیست که مرتکب جنایت میشوند. از سالهای ۵۸ و ۵۹ گرفته که کردستان را بمباران میکردند و چماقداران را برای سرکوب تظاهرات دموکراتیک مردم گسیل میکردند، تا سال ۶۰ که بر روی تظاهرات دموکراتیک مردم آتش میگشودند تا سالهای سیاه ۶۰، که دوران طلاییش میخوانند، که مشغول شکنجه و کشتار زندانیان بودند، تا سال ۶۷ که ان قتل عام ننگین را انجام دادند تا کشتار زنجیره ای نویسندگان و روشنفکران و تا همین سال ۸۸ که تظاهرات مسالمت آمیز را سرکوب کردند و زندانیان را مورد تجاوز و کشتار قرار دادند. جرم ان زندانیان و دانشجویان و نویسندگان چه بود. واقعا شرم بر شما که کشتار را توجیه میکنید و جنگی ضد مردمی را به عنوان جنگی میهنی به مردم قالب میکنید.


  3. ناشناس Says:

    آیا همکاری با دشمن متجاوز، جاسوسی کردن و مزدوری برای او اسمش جلوگیری از جنگه؟ برای خجالت کشیدن و شرمنده شدن بایستی شخص یک حداقلی از شعور را داشته باشد که متأسفانه شما مجاهد‌ها همان حد عقل را هم ندارید.


  4. ناشناس Says:

    آقای کامران
    آیا کسی که از خاک کشوری بیرون رفته پیشنهاد آتش بس داده و متحدش هم پیشنهاد غرامت داده و پس از انهم دارد از کربلا و شهرهای دیگر کشورش که مورد حمله کشور متجاوز قرار دارد دفاع میکند نامش متجاوز است یا کسی که، از پس از بیرون کشیدن از خاک ایران در سال ۶۱ دارد از خاک کشورش دفاع میکند. ظاهرا برای تشخیص متجاوز باید حد اقلی از شعور را داشت که شما منتقدین مبارزه با جنگ طلبی خمینی ندارید.


  5. ناشناس Says:

    آقای کامران
    من تا بحال نمیدانستم که نام سیاست "فتح قدس از طریق کربلا " تازگیها شده "دفاع از میهن در مقابل دشمن متجاوز". باز هم نمیدانستم که کربلا و فاو و نجف که خمینی قصد تسخیر آنها را داشت جز خاک وطن من "ایران" بوده اند که هجوم سربازان ایرانی به آنجا را بتوان به عنوان "دفاع از خاک میهن" انهم لابد در برابر "دشمن متجاوز " قلمداد نمود. این را هم نمیدانستم که در فرهنگ شماها دشمن متجاوز به کسی میگویند که پس از بیرون رفتن از خاک ایران مشغول دفاع از خاک خویش است. شما بد نیست این فرهنگ لغات آخوندیتان را جایی بدهید چاپ کنند تا نه ما اینهمه دچار سردرگمی شویم و نه شما دچار اینهمه تناقضگویی و دردسر.
    خیلی جالب است که محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران جنگ را تنها تا سال ۶۱ یعنی در دو سال اول جنگی دفاعی دانسته و شش سال بعد را جنگ برای "تثبیت انقلاب"، بخوانید "تثبیت فاشیسم مذهبی"، میخواند. آنوقت جنابعالی و امثالهم کاسه های داغتر از اش میشوید و جنگی را که خمینی به منظور فتح قدس برای کربلا ادامه داد، جنگی دفاعی میدانید و کشوری را که مشغول دفاع از خاکش میباشد را "متجاوز " میخوانید.


  6. ناشناس Says:

    اقا من یک کامت گذاشتم نه به کسی توهین کردم و فوش دادم این اقی توفیق فوری برش داشت .

    واقعا هنرمندتون هم مثل رهبراتون اشفالی بیش نیست.
    سران مجاهدین یه مشت لجن بیشتر نیستند.


  7. ناشناس Says:

    dorud bar ashraf


  8. در مورد جواب آقایی که اینچنین با توهین و ناسزا از کامنت حذف شده اش از من انتقاد کرده است ، توضیحی کوتاهی می دهم. اگر به کامنتهای مختلف مربوط به موضوع کاریکاتورهایم نگاهی کوتاه داشته باشید ، میتوانید بسیاری از انتقادهای تند و بیرحمانه به مجاهدین و حتی به خودم را مشاهده کنید. و من آنها را حذف نمیکنم.مخصوصا اگر آن مربوط به انتقاد و حتی توهین به خودم باشد. بنابراین هیچ لزومی نمی بینم که کامنت انتقادی که توهین به دیگران نکند را بر دارم.برای نمونه همین انتفاد مودبانه! شما را دست نخواهم زد.
    توفیق


  9. ناشناس Says:

    OSTAD SHAD VA PYRUZ BACHI