خبرنگاري ايرنا از هادی غفاری پرسيد كه چرا سران فتنه صف خود را ازبيگانگان جدا نمي‌كند. فتنه كجاست خانم، فتنه چيست خانم؟ اگر بگوييد سران فتنه من ديگر صحبت نمي‌كنم ما فتنه‌گر نيستيم.

غفاري ادامه داد: من در اين انقلاب جان كندم و زن وبچه ام را قرباني داده‌ام . به من فتنه‌گر نمي‌چسبد اين شوت كردن توپ به زمين ديگران است و من اين توپ را محكم‌تر به زمين آنها شوت خواهم كرد.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

4 Responses
  1. ناشناس Says:

    هادی غفاری یک آدمکش حرفه ای می باشد. او در جریان کودتای فرهنگی وحشیانه با باندش به دانشگاهها هجوم برد. این خر مهره ترور و جنایت حکومت آخوندها حالا مدره و اصلاح طلب هم شده. م. سمندری


  2. البته من هم موافق نظر دوست گرامی م.سمندری هستم و کاریکاتور هم نمایش دهنده همین موضوع می باشد ، چون داور بازی آخوندها در واقع به همه بازیگران این بازی اشاره می کند.
    در ضمن دوستی کامنت داده بود و من اشتباها بجای انتشار ، حذفش کردم و آن دوست عزیز آدرس وبلاگش را فرستاده بود که در قسمت پیوندها قرار دهم. اگر امکان دارد لطفا دوباره بفرستین.
    توفیق


  3. مثل همه کارهاتان زیبا بود.


  4. علی بی ستاره Says:

    دست از طلب ندارد تا خشتکش در آید
    یا او رود زیر خاک یا خاک بر سر آید
    کشتی نشستگانند بسیجیان کجایید
    تا جیغ فتنه سبز در گوششان نیاید
    از رعد خلق ایران دائم فقیه لرزد
    تریاک ناب بی غش دیگر اثر ندارد
    پر روئی ولایت با این همه سماجت
    در پیش جنبش خلق اصلا اثر ندارد