پایان 52 سال

از دیروز تعدادی تبریک به مناسبت پایان پنجاه دوسالگی و شروع پنجاه و سه سالگی ام از دوستان فیس بوکی ام دریافت کردم . علتش هم بیشتر یادآوری فیس بوک به دوستان می باشد ! چون در این سن و سال کسی حال تبریک گفتن به کسی را ندارد . خدا پدر مادر مبتکر فیس بوک را بیامرزه که باعث میشه به ما هم تبریک بگویند . در هر صورت دلیلی شد که یک حالی به خودم بدهم و کاریکاتوری از خودم بکشم. امیدوارم که حمل بر خود ستایی نشه . چون ما هم دلی داریم ! در پایان از همه دوستانی که تبریک فرستادند ممنونم و یادم باشه که نوبت تولد آنها جبران کنم.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

5 Responses
  1. زری Says:

    توفیق گرامی منهم سالروز تولد شما هنرمند مبارز را تبریک میگویم و امیدوارم که 52 سال دیگر هم همینطور تبریک بگویم! و شما هم همچنان کاریکاتورهای زیبات را بکشی ( البته نه درتبعید که در خاک میهن ) موفق و شاداب باشی دوست ارجمند


  2. بادبان Says:

    براوو توفیق ، ایوالله ، تولدت هم مبارک


  3. ashkan Says:

    توفیق گرامی، کاریکاتوریستِ اعتراض، سلامت باشی و قلمت در خدمت مردم باد.
    امیدوارم سالگردِ ٥٣ سالگی ات را در ایران باشی!


  4. ناشناس Says:

    استاد تولدت مبارک همینطور سال جدیدت . پیروز باشید و سال جدید در ایران ازاد شده. مسعود


  5. مهدي Says:

    سلام به عمو توفيق عزيز تولدت مبارك درسته دير شده ولي وقتي شما با ما قهري تو فيس بوك مارو ادد نميكني من از كجا تولدت رو بفهمم اشكالي نداره هر جا هستي سلامت و تندرت باشي و زندگي هميشه به كامت شيرين باشه .

    قربانت مهدي از كردمحله