عکس یادگاري!


ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

50 Responses
  1. ناشناس Says:

    این افراد زمینه کشتار 52 مجاهد سربدار در شهر اشرف را آماده نمودند.

    سیاوش . خ


  2. ناشناس Says:

    عکسی و طرحی استادانه و بموقع
    بهتر از هزار مقاله و روشنگری پیرامون نادمین همسفر و همدم جلاد.

    شاد و پایدار باشید


  3. ناشناس Says:

    جناب توفیق من از کارهای شما لذت می‌بردم، اما واقعا متاسفم که تا این سطح تنزل کرده‌اید. این اثر شما را باید گذاشت کنار شاهکار کلکسیون روزبه که از شرم مجبور به حذفش شدند. واقعا جز دشنام و تهمت چیزی برای گفتن ندارید در مقابل انتقادات دیگران؟ یاد مجاهدین قتل‌عام شده در دهه شصت و عملیات فروغ، جاودانه باد - که نماندند تا این فروریزی اخلاقی‌ و سیاسی آنچه که به اسم مقاومت باقی‌ مانده را ببینند. قدری به خود بیائید و پیرامون خود را بدون عینک پوشیده از تبلیغات پوشالی سیمای آزادی و سایتهای سازمانی نظر بیندازید.


  4. ناشناس Says:

    عملکرد این جمع همسو با نطام می باشد. نیروها امنیتی مبلغ نوشته های این افراد در سراسر جهان می باشند.
    مصداقی اگر بجای دلیلی بود چه در اشرف می کرد! دلیلی در مصداقی زتذه است.


  5. ناشناس Says:

    بجای این همه دشنام و تهمت که شایسته هیچ نیرویی که ادعای انقلابیگری و پیشرویی دارد، چرا پاسخ سوالات مطرح در انتقادات مخالفان و منتقدان و همچنین گزارشات مصداقی را بطور متین و واضح و رو راست نمی‌دهید؟ اگر چنته تان خالی‌ نیست، بجای فحاشیهای صادره در بیانیه‌های شورا و مطالب پر از افترا و دشنام در سایتهای وابسته، از جمله این کاریکاتور، با متانت انقلابی به دفاع از خود و تشریح مواضع و پاسخ به پرسشهای منتقدان بپردازید. این همه سم پاشی بر علیه منتقدین مخالف رژیم برازنده هیچ نیرویی که ادعای تلاش برای برقراری دموکراسی و آزادی را دارد نیست و صورت مسئله را پاک نمیکند. رفتار شما بیانگر کردار شما هم هست، گفتار تو خالی‌ کفاف نمیکند.


  6. ناشناس Says:

    تصحیح: به اشتباه "کردار" بجای "پندار" در نظر پیشین درج شده است.


  7. ناشناس Says:

    مثلا آقایان قصیم و روحانی چه هیزم تری به شما فروختند که لیاقت این همه بی‌ حرمتی را داشته باشند؟ چرا پاسخ مستقیم ایرداتی که به عملکرد شورا و رهبری آن داشتند، همچنان که در متن استعفا آنان آماده است، بدون تخریب شخصیت و بد و بیراه گفتن را نمی‌دهید؟ واقعا که همانطور که گفته بودند استعفای ایشان آزمایش شماست - که متاسفانه با این رفتارهای به واقع لمپنی و ضد انقلابی و مملو از دروغ و ریا که در رسانه‌های مجاهدین و شورا به وفور نشر می‌یابند از این امتحان مردود و واقعیت درونی‌ ادعا‌های بیشمار شماها را نمایان کرد.


  8. ناشناس Says:

    جناب آقای توفیق عقیلی چرا نظر قبلی‌ در رابطه با پرسشهای مطروحه پیرامون سرنوشت مسعود دلیلی‌ را حذف کردید؟ چرا از سوال می‌ترسید؟ این است مفهوم دموکراسی و آزادی بیان در مکتب شما؟ بقول خودتون "بوی دمکراسی" را "حس" کردیم! ممنون جناب سانسورچی! با این روش‌ها قصد برپا کردن فرمان ده ماده‌ای مهر تابان در ایران فردا را دارید؟ سالی‌ که نکوست از بهارش پیداست.


  9. ناشناس Says:

    خوب بود خنجر را می‌دادید دست اونهایی که بچه‌ها را دم مرز رها کرده و به رژیم تقدیم میکردند یا توی جلسات دیگ و طمعه و غسل سرکوب شخصیتی میکردند ...


  10. ناشناس Says:

    آقای سیاوش خ.:

    زمینهٔ کشتار را آنهائی آماده کردند که ده سال است بر عدم خروج افراد از عراق اصرار کرده و تعداد اندکی‌ را بی‌ سلاح و بی‌ دفاع در اشرف باقی‌ گذاشتند.


  11. ناشناس Says:

    واقعا باعث شرمه، حیف استعداد شما که اینچنین هدر رفته و آدرس اشتباهی داده و در خدمت دستگاه رهبری عقیدتی جای مخالف و منتقد را با مزدور و مامور رژیم عوض کرده اید.


  12. ناشناس Says:

    والا فعلا که تهمت و دشنام و دشنه و چاقو جای قلم را در ادبیات تولیدی رهبری گرفته. بقول شاعرمقبول سابق و خائن فعلی در افکار متوهم رهبری و حواریون، وفا یعغمایی:
    این کاردکشان که زیر تیغند همه، در پرده نهان و زیر میغند همه
    امروز چنیند، ببین فردا را، بندند و طناب دار و تیغند همه


  13. ناشناس Says:

    جناب توفیق، حذف نظر در رابطه با دلیلی و پرسشهای مصداقی، چه معنایی جز واهمه از باز شدن افکار و کمک به کشف و درک حقیقت واقعه دارد؟ شما با این عملتان به نوعی صحه بر حرف و تحلیل وی در این مورد گذاشته اید هرچند ناخواسته!
    لطف کنید مرا با دلایل سانسورتان ارشاد کنید.


  14. ناشناس Says:

    OSTAD TOFIGH KARETAN ALLY WA BA MOHTAWAST:

    K: SHIRAZIE


  15. ناشناس Says:

    ممد و کریم شیفته محفل ممد و ایرج شدند و اخبار شورا را به اینجور محا فل می رساندند که دو هفنه قبل از خروج از شورا ایران دید بان از نا رضایتی انان با خبر بود!!! این وکیل و دکنر از همه بیشتر از تریبونهای همین شورا و مجاهدین خلق ایران استقاده می کردند. همین دکتر نارنین چند ماه قبل از ترک شورا کتابش را با گریه به مریم رجوی تقدیم نمود!!!
    من سالها بود نوشنه های ایرج و محمد معروف به همنشین را تیلیغ می کردم ولی بعدها ماهیت این تواب خود شیفته و مریدش را در یافتم . نوشته های زیبا فریبتده می تواند باشد باید به ماهیت و اهداف و عملکرد افراد توجه نمود. آخوندها مشتری اول این سناریو نویس ها ی هنر پیشه هسنتد. دوست من برادرش در گروه 101 نفر در اشرف بود که 52 نفرشان شهید شدند. او می گفت امنیتی ها کناب مصداقی را برای مادر 83 ساله اش برده اند که سواد خواندن هم ندارد!!!


  16. ناشناس Says:

    in harfe dele 1000 aran irani zede welayat wa wafadar bw moghawemat bud.
    bande mesdaghie karaeshan doshmani ba MOJAHEDDIEN KHALGH mybashad.
    shad wa sarboland bashid

    HODA


  17. ناشناس Says:

    dorud va tashakor az karikatorist -e tiezbien.


  18. esmail Says:

    توفیق گرامی
    اگر با اعتقاد کشیده ای درود بر تو. اعتقاد و شناخت هر چند نادرست ولی قابل احترام و نیز قابل اصلاح است. سلامت و شادی ات را آرزو میکنم و اطمینان داشته باش از این کاریکاتور غباری بردل ننشست مگر دنیا چقدر ارزش دارد.میگذرد و میگذریم
    شاد باشی. اسماعیل وفا


  19. ناشناس Says:

    توفیق عزیز,
    کاریکاتور زیبایی کشیدید. کاملا قابل فهم هست که رژیم از هر گونه انتقاد به مجاهدین سود میبرد. اما نباید فراموش کرد که انتقاد به مجاهدین صرفا به معنی همکاری با رژیم نیست. به نظر من شما هم همین را به نمایش گذاشتید
    موفق باشید


  20. ناشناس Says:

    درود بر توفیق

    جنگ روانی و امنیتی این جماعت برای مشروع نمودن خون مجاهدین خلق ایران در اشرف بود و آخوندها این محفل را بموقع مصرف کردند. آخوندهای مکار را باید جدی گرفت و نه این افراد اپورتونیست و مشابه انجمن نجات را که رسوا شدند.
    زهره قائمی و صبا هفت برادران ها در تلریخ ماندگار می مانند و فرخ نگهدار و مصداقی ها عبرت تاریخ. این دو پشیمان نابغه بارکش امنیتی های نظام در مقاطع حساس شدند.


  21. ناشناس Says:

    مثل اینکه مغلطه کردن یک رسم رایج شده است. هوادارن مجاهدین هم اگر حرف مریم رجوی رو گوش میکردند میفهمیدند که حمله به اشرف ربطی به مصداقی نداشت. تهمت و افترا تا کی. قافیه که کم بیاید شاعر به جفنگ میاد.
    خمینی میگفت جنگ تا وقتیکه یک آجر هم روی باشد ادامه میدهیم. شعار میداد که قدس از طریق کربلا.
    رجوی هم میگه , کوهها اگه بجنبد اشرف از جاش تکان نمیخورد. شعار الان که شده اگه پوزه رژیم رو در عراق بزنیم انگار که رژیم رو سرنگون کردیم.
    چه وجه تشابهی


  22. ناشناس Says:

    انجمن زرد نجات خارجه!!


  23. ناشناس Says:

    Dariche ya Shabake zarde NEGAT dar EUROPA ra Karrikatorist be Tasvier keshiede..
    Mersi wa tashakor

    RAMIN . F


  24. ناشناس Says:

    ZADY TO KHAL
    BA TASHAKOR WA DORUD _HAYE BYPAYAN,


  25. ناشناس Says:

    کاریکاتور خیلی خوبی است. دستت درد نکند.


  26. ناشناس Says:

    امروز اولین سا لگرد شهادت سیاوشان سربدار در شهر اشرف می باشد. 10 شهر یور آدمکشان خامنه ای و مالکی 52 مجاهد خلق را بخاطر تسلیم نشدن تیر خلاص زدند و 7 مجاهد خلق را هم ریودند. این گروه بد نام هم در اروپا تیغ جلا دان را تیز می نمودند و ادا و اطوار دمکراسی در می اوردند.


  27. ناشناس Says:

    yade shohadaie ashraf gramie bad. 52 mobarez dar sale 92 . tawab mesdaghie wa yaranash hamgam in koshtar budand,
    famile zohre ghaemie


  28. ناشناس Says:

    TABRIK 50 SALEGIE SAZMAN HANIEFE KABIER.
    SARA-HAMBURG


  29. ناشناس Says:

    جای بهزاد آخوند شاهی در این تصویر خالی است. او یکی از مراجع تقلید توابان بود که خطبه های این خطیب را جمعه ها تلویزیون مردم پخش می کرد. آنزمان مصداقی هنوز نمایندگی همه شهدا و زندانیان سیاسی را داشت. یکبار دیدم مصداقی رساله اش را چاپ نموده و ولی فقیه یکشبه همه بریدگان شده با کپی مطالب مراجعی بسان حاجی بهزاد و سایر فقها و عاملی شد برای نجات وکیل الدوله . حالا عجیب است این وکیل بداد بهزاد خان نمی رسد که در سیاهچا لهای هلند شکنجه می شود! چرا ان خانم کمپین ساز کمپینی برای این مظلوم بر پا نمی سازد. بهزاد و بتول بودند که اینها را رها ساختند.


  30. ناشناس Says:

    سرکار یغمایی نازنین در رویا خبر فوت همسر سابق در اشرف را مطرح نمود و از مرگهای مشکوک نوشت تا در قصه نویسی از بتول سلطانی عقب نماند. شاعر قصه گو از چهره فرهنگی به چهره امنیتی مبدل شد و در جریان جنگ روانی برای تعطیلی اشرف نقشی بازی کرد و شایستگی یافت تا نور دوربین ولایت بر چهره اش بتابد. آفرین بر توفیق و درک عمیق سیاسی اش. شاعر روزی کتاب در امتداد راه مریم می نوشت ولی در عمل به خط امام رسید و بدشمنی با مسعود رجوی شتافت در پوش منتقد و دلسوز. خمینی دشمن اصلی را فقط مجاهدین می پنداشت و آنزمان با کیانوری جنگ روانی را پیش می برد. خامنه ای امروز با سلطاتی و یغمایی این نبرد را ادامه می دهد.


  31. ناشناس Says:

    pyruz va sarbolland bashied. mazyaer


  32. ناشناس Says:

    DASTAT DARD NAKONAND: TABRIK BARAYE HOKME DADGAHE FRANCE:
    DORUGHGUHA ROSVA CHODAND:
    MITRA


  33. ناشناس Says:

    khub bud.
    k. tehrani


  34. ناشناس Says:

    همنشین نادمین ( محمد جعفری) گزارش خروشجف را مطرح نمود و تواب نابغه گزارش خودش را علیه مسعود رجوی قبل از قتل عام در اشرف رو نمایی کرد . تواب در این سنا ریو شد خروشچف و مسئول شورای ملی مقاومت ایران شد استالین. قرار بود یعد از این گزارش هزاران نفر جدا شوند یا خودکشی نمایند. خروشجف جدید و همنشین با هماهنگی با وزرای دولت سایه خواستند در غیاب آقای رجوی شورا را بپا شانند. حالا همنشین رفته سراغ دکتر تا او فراموش نشود. اینها مانند بهرام و شهرام در سال 54 می خواستند مسیر ترقی را یکشیه بپیمایند. بهره کار چپ نماها به جیب ساواک رفت و بهره کار خروشچف خود شیفته و محقلش در جیب خامنه ای و مالکی و قاسم سلیمانی برای تیر خلاص زدن به ساکنان کمپ اشرف به این خاطر در آلبوم وزارت اطلا عات باید ثبت شوند و دعای مقام ولایت و خلافت اسلامی خامنه ای همراه و نسیبشان.


  35. ناشناس Says:

    کوبانی مانند اشرف قربانی سیاستهای منطقه ای و بین المللی می شود. از مبارزان کرد حمایت نماییم. کاریکاتور جنابعالی عالی است.

    شهر یار و شهناز


  36. ناشناس Says:

    dorood bar shoma
    khoob be khal zadid
    commenthaye mozdooran
    bar zede shoma
    khod gooyast
    dorood bar rajavi
    zende bad azadi
    arman


  37. ناشناس Says:

    سلام استاد.
    جای سعید شاهسوندی هم در اینجا خالی است. همنشین رفته سراغ سعید برای مصا حبه!!!! سایت ایران گلوبال را ببینید.

    جمال . ت


  38. ناشناس Says:

    Hamneshin Tawaban donbale Sefidsazie Shahsawandist.
    Badbakht Lajewardi nist ke Tawaban khareje ra zyarazt nemayad.


  39. ناشناس Says:

    MOHSMMSD JSFSRIE MARUF BE HAMMNESCHIN NADEMMIN WA TAWABAN RA PARWARESH MYDEHAD: INHA ZYRMAJMUEE DAYERE NEFAGH NEZAM WELLAYAT HASTAND:

    MUSA


  40. ناشناس Says:

    pyruz bachid.

    m. saremie


  41. ناشناس Says:

    همنشین با آوردن شاهسوندی ماهیت خودش را نمایان ساخت. محمد جعفری دنبال متحد نمودن توابان قدیم و جدید می باشد.

    م. گرگانی


  42. ناشناس Says:

    . hoda .merci. pyruz bashied


  43. ناشناس Says:

    این اسی *) اسماعیل ) و دکتر کریم و حاج محمد رضا چقدر از سازمان پول گرفتند.

    پروانه . د. ایران دوست


  44. ناشناس Says:

    غلامرضا خسروی 5000 دلار به سیمای آزادی پول داد و سر بدار شد. در خارج رو حانی و قصیم یک میلیون و 200 هزار دلار گرفتند و فرار کردند و طلبکار هم شدند. اینجا فرق فداکار و مفتخور را می شود درک کرد.


  45. ناشناس Says:

    sale jadid mobarak. dorud wa salam be jenabe tofygh nazanin.


  46. ناشناس Says:

    IN GHASIM WA ROHANI BAYAD PULHA RA BE MOJAHEDIN PAS BEDEHAND:

    SORAYA AZ GERMANY


  47. ناشناس Says:

    in Doktor wa wakyl lotf konnand 10 darsade in pulha ra be khanewadeie satar beheshtie., Gholamreza khosravie, saman nasiem wa .... bedehand.

    kurdestan


  48. ناشناس Says:

    karim ghasim wa mohammad rohanie bayad pulha 1,5 million dollar ra pas bedehand.
    khejalat darad yek pezeshk dar alman az mojahedin khalgh pul begierad.
    mehri- d. k


  49. ناشناس Says:

    تشکر و درود.


  50. ناشناس Says:

    پایدار بمانبد. م. ب