چند روز پیش روزنامه های خبری در رابطه با دوست نازنین و دانشمند ما آقای دکتر محمود امیری را خواندم که جایزه مهم علمی را دریافت کرد. البته این چندمین بار هست که این دوست گرامی جایزه علمی و حقوق بشری را تصاحب نمودند .دکتر محمود را بیشتر با قیافه لاغر با لباس ورزشی همراه با یک فنجان قهوه در دست می شناسم که روزهای یکشنبه برای بازی فوتبال با ماشین قدیمی اش که هر چند هفته در میان در تعمیر گاها بسر میبرد و همه ما در انتطاریم که دکتر دوست داشتنی و مهربان هر چه زودتر ما را از شر این ماشینش خلاص کند!

ولی جدا جای خوشحالی و افتخار دارد که چنین دوستانی مدارج علمی را این چنین با سرعت طی می کنند. من مسلم می دانم که در آینده نزدیک خبرهای موفقیت و پیروزیهایش را در صحنه های علمی و حقوق بشری بیشتر خواهیم خواند و شنید.

با آرزوهای موفقیت های آبنده برای دکتر دوست داشتنی مان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

4 Responses
  1. ناشناس Says:

    احتمالا روزنامه متنش نروژی است که متوجه نشدم ولی در هر صورت جای خوشوقتی و افتخار ما ایرانیهاست و مرهمی بر زخمهای دیرینه مردم اسیرمان.
    بهروز


  2. Mahmood Says:

    Kheyli mamnun az lotfetun dar haghe man va mashinam.

    pirooz baashid
    Mahmood


  3. ناشناس Says:

    کار نیکان را قیاس از خود مگیر
    زانکه باشد در نوشتن شیر شیر
    آن یکی شیری است واندر بادیه
    وآن دگر شیر است اندر بادیه
    آن یکی شیری است کادم می درد
    وآن دگر شیر است کادم می خورد
    ما همه شیریم شیران الم
    حمله مان از باد باشد دم به دم

    بعله!محمود هم محموده! اون یکی محمود احمدی نژاده که هر وقت عکسش را تو روزنامه هامی بینم ،خودم را از همکارهایم پنهان میکنم که مبادا بگوینداین رئیس جمهور کشورتان است!این هم محمود امیری مقدم است که وقتی عکسش را تو روزنامه میبینم به همه همکارهایم نشون میدم و با افتخار میگم این آقا دکتر محموده! ایشان هم وطن منه!ایرانیه!اون مایه ننگ ایران است،ایشان مایه افتخار ایران است!اون رذالت و پستی از چهره کثیفش میبارد؛ولی ایشان انسانیت و انسان دوستی در چهره اش موج می زند!اون برای نابودی انسانها در تلاش است و این برای نجات انسانها،اون وابسته به چاه جمکران است ایشان وابسته به علم و دانش،اون از اعماق عصر حجر سر بر آورده ولی ایشان فرزند بشر متمدن
    امروزی است،...و...و
    با آرزوی کامیابیها و موفقیت های هر چه بیشتر برای دکتر محمود امیری مقدم عزیز و با تبریک به خاطر اخذ جایزه اخیر و با آرزو وامید به سرنگونی هر چه زودتر رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی ایران.
    علی بی ستاره


  4. ناشناس Says:

    اندر سر ما یکی رگی بد مفقود
    وز دید پزشکان جهان نا مشهود
    بنگر که چگونه آن پژوهشگر خوب
    کشفش بنمود و ظاهرش کرد محمود

    علی بی ستاره